سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست گروه بندی های مسابقات جام جهانی 2022

تور جام جام جهانی قطر 2022

جام جهانی 2022 اولین جام جهانی است که کشوری عربی میزبان آ؛ن است و همچنین بعد از جام جهانی 2002، این دومین باری است که جام جهانی در آسیا برگزار میشود. فرانسه با شکست 42 کرواسی در فینال جام جهانی 2018، مدافع عنوان قهرمانی است.
روند گزینش برای میزبانی جام جهانی فوتبال 2018 و 2022 در ژانویه? 2009 آغاز شد و اتحادیههای ملی تا 2 فوریه 2009 فرصت داشتند تا علاقه? خود به میزبانی را ثبت کنند. در ابتدا، یازده پیشنهاد برای جام جهانی فوتبال 2018 ارائه شد، اما مکزیک بعداً از روند رسیدگی انصراف داد، و پیشنهاد اندونزی توسط فیفا در فوریه? 2010 رد شد، زیرا فدراسیون فوتبال اندونزی نامهای مبنی بر ضمانت دولت اندونزی برای حمایت از مناقصه را ارائه نکرده بود. کشورها به تدریج از پیشنهادهای خود در سال 2018 صرف نظر کردند، بنابراین تضمین کردند که یک کشور عضو یوفا میزبان مسابقات 2018 خواهد بود و در نتیجه، کشورهای یوفا واجد شرایط شرکت در مناقصه? 2022 نیستند.
شش کنفدراسیون قارهای فیفا مسابقات مقدماتی خود را سازماندهی کردند. تمام اتحادیههای عضو فیفا که در حال حاضر تعداد آن 211 عضو است، واجد شرایط ورود به مرحله? مقدماتی بودند. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان بهطور خودکار به مسابقات راه یافت.

  1. آفریقا: 5 سهمیه
  2. آسیا: 5/5 سهمیه (بدون میزبان)
  3. اروپا: 13 سهمیه
  4. آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب: 3?5 سهمیه
  5. اقیانوسیه: 0?5 سهمیه
  6. آمریکای جنوبی: 4?5 سهمیه

اکنون مسابقات جام جهانی در حال برگزاری می باشد، دوستداران فوتبال هنوز نیز برای شرکت در تور جام جهانی 2022 قطر فرصت دارند. آژانس همیشه سفر تورجام جهانی را با بهترین امکانات و خدمات و برنامه ریزی دقیق جهت مشاهده نزدیک بازی ها برگزار می نماید.
تور جام جهانی 2022

گشت و گذار در بالی با تور بالی

بالی جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و هند را به هم پیوند داده است و خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردار می باشد.بالی یک مقصد عادی بوده و در جهان، در ردهی مسیرهای لوکس، خاص با طبیعتی ویژه شناخته میشود. جاذبههای گردشگری بالی بسیار فراوانند و مهمتر آنکه تنوعی کم نظیر دارند و کیفیت آنها نیز از حالت عادی بسیار بالاتر است.سفر به جزیره شگفتی ها، بالی
جزیره کوچک بالی دقیق در مرکز کشور اندونزی قرار دارد ، این جزیره یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا به حساب میآید. یکی از دلایل محبوبیت آن سواحل رویایی و بی نظیر آن، طبیعت زیبا و سرسبز و جنگل های انبوه و یا حتی میهماننوازی مثال زدنی بالیایی ها است.

چنانچه قصد یک سفر مهیج و منحصر بفرد دارد، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی است، تور بالی توسط آژانس مسافرتی همیشه سفر با ارائه بهترین خدماتی و امکانات تور از قبیل : اخذ ویزای بالی، رزرو هتل به همراه صبحانه رایگان، رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما اندونزی، لیدر تور باتجربه و مسلط به زبان های محلی و انگلیسی، بیمه مسافرتی و... را برگزار می کند. باید بگوییم در سالهای اخیر ایرانیان زیادی به این جزیره بی نظیر سفر می کنند، ما نیز مسافرت به این بهشت زمینی را به شما عزیان پیشنهاد می کنیم.

انواع تور بالی

تور بالی از تورهای بسیار متنوع است. انواع تور بالی مانند تورهای ماه عسل، ماجراجویانه، طبیعت گردی، کمپینگ و چند روزه هستند که میتوانید هر کدام از آنها را متناسب با سلیقه و هدفتان از سفر به بالی انتخاب کنید.

قیمت تور بالی

قیمت تورهای بالی میتواند با توجه به نوع خط پروازی و همچنین هتل نتخابی شما متفاوت باشد. اما به طور کلی قیمت تورهای جزیره بالی به دلیل کیفیت بالای خدمات رسانی هتلهایش نسبت به سایر مقاصد ساحلی گرانتر هستند.

تور بالی
ویزای هند فرم ورود به هند

هند یکی از کشورهای پرجمعیت دنیا شناخته میشود که از لحاظ فرهنگ و قدمت همتا ندارد. آثارهای باستانی مهم و باارزشی در این کشور وجود دارند که سالانه توریستان و مسافران زیادی را مجذوب خود میکنند. هند از آن دسته کشورهایی است که پر از رنگ
اخذ ویزای هند برای ایرانیان به صورت انفرادی یا در قالب تور گروهی و به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی صادر میگردد. هزینه ی ریجکتی ویزای هند زیاد نیست و سختگیری خاصی برای صدور آن وجود ندارد؛ اما باز هم امکان رد شدن درخواست برخی از متقاضیان به دلایل مختلف وجود دارد. برای اخذ این ویزا باید حدودا 10 روز صبر کنید، زیرا مدت زمان جوابدهی ویزای هند 7 روز کاری است.

شرایط اخذ ویزای هند

دریافت ویزای تورسیتی هند شرایط خاص و سخت گیرانه ای ندارد، اما باید توجه داشته باشید که متقاضیان فرم ورود به هند نباید دارای هیچ گونه سوء سابقه کیفری و حقوقی باشند. برای اخذ ویزای کاری و تحصیلی هند شما حتما باید از سوی یک کارفرما، موسسه آموزشی و یا دانشگاه دعوت نامه معتبر داشته باشید.
و سنتهای عجیبی است که از دیدن آنها شگفتزده خواهید شد. جشن هولی یکی از جذابترین جشن سنتی هندی است که هر ساله در ماه مارس و با شروع فصل بهار برگزار میشود.

رو شهای اخذ ویزای هند

اگر قصد سفر به کشور زیبای هند را دارید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. همیشه سفر با کمترین هزینه آماده خدمت رسانی به شماستتا به صورت الکترونیک (آنلاین / اینترنتی) بتوانید ویزای هند را دریافت کنید. مدت زمان تقریبی صدور ویزا 3 روز کاری می باشد.

ویزای هند

مدارک لازم برای ویزای هند

  • اصل و کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • اصل و کپی پشت و رو کارت ملی
  • اصل و کپی گذرنامه امضا شده با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ ورود
  • تصویر تمامی صفحات مهر خورده پاسپورت
  • دو قطعه عکس 5 * 5 رنگی
  • رزرو پرواز
  • مبلغ 140 دلار (اسکناسها باید تاریخ 2009 به بالا باشند.)

با کشور دومینیکا آشنا شوید

دومینیکا نام یکی از جزایر حوزه کارائیب است و یکی از کشورهای مشترک المنافع به حساب می آید. این کشور در یک مساحتی بالغ بر 700 کیلومتر، جمعیتی به میزان 71293 نفر را در خود جای داده است. زبان رسمی این کشور زبان انگلیسی است و دومین زبان آن ها زبان فرانسوی است، پایتخت آن شهر روسو است، این کشور دارای طبیعتی بی نظیر است و اکثر مردم آن کاتولیک هستند.
سطح زندگی و کیفیت زندگی در دومینیکا را نمی توان با کشورهای پیشرفته ای همانند کشورهای حوزه اتحادیه اروپا یا کشورهای امریکای شمالی مقایسه کرد با این حال شرایط مناسبی برای پیشرفت و توسعه سرمایه گذاری دارد. با اخذ اقامت دومینیکا از طریق برنامه سرمایهگذاری برای داشتن تابعیت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

اخذ اقامت دومینیکا

اقامت دومینیکا پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا دارای اعتبار بینالمللی بسیار بالایی است و در نتیجه با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا مجاز به سفر به بیش از 140 کشور در سراسر جهان از جمله کل اتحادیه اروپا، سوئیس، انگلستان، سنگاپور، روسیه، برزیل و میباشید.

مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

  • سفر به بیش از 120 کشور دنیا از جمله اتحادیه اروپا بدون ویزا
  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی, زبان و حضور فیزیکی
  • معافیت از پرداخت مالیات بر ثروت، هدیه، ارث، درآمد خارجی، و ارزش افزوده
  • اجازه انجام مبادلات تجاری با کشورهای حوزه ی کارائیب بدون نیاز به پرداخت مالیات