سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط صدور ویزای اندونزی برای ایرانیان

تور بالی

یکی از قطب های گردشگری جنوب شرق آسیا که آوازه اش در تمام دنیا پیچیده، جزیره بالی در کشور اندونزی است. اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی است و توسط بسیاری از آژانس های مسافرتی با ارائه خدماتی از قبیل اخذ ویزای اندونزی، رزرو هتل به همراه صبحانه رایگان، بلیط رفت و برگشت هواپیما، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی برگزار می گردد و در این سال ها ایرانی های بسیاری به این جزیره بی نظیر سفر کرده اند و به دیگران نیز مسافرت به این بهشت روی زمین را پیشنهاد می کنند.

قیمت تور بالی

نوع پرواز، هتل اقامت و زمانی که برای سفر انتخاب می کنید همه و همه در قیمت تور بالی تاثیر مستقیم دارند. کارشناسان ما در آژانس مسافرتی همیشه سفر تمام این جوانب را مورد برسی قرار داده و در نهایت تور بالی ارزان را به شما پیشنهاد می دهند. نکته آخر اینکه جهت رزرو تور بالی می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

تور بالی

صدور ویزای اندونزی برای ایرانیان

ویزای اندونزی برای ایرانیان به صورت فرودگاهی صادر نمی شود و لازم است که مدارک مورد نیاز برای ویزای بالی را به سفارت اندونزی در ایران برده و مراحل اخذ ویزای اندونزی طی شود. هزینه ویزای بالی برای ایرانیان متغیر بوده و بر حسب نوع ویزا که فوری باشد یا معمولی متغیر است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای اندونزی

  • فرم تکمیل شده ویزا سفارت اندونزی
  • گذرنامه معتبر (با حداقل دو صفحه خالی)
  • برنامه سفر رفت و برگشت
  • کپی مجوز مهاجرت (ویزای تلکس)
  • بیمه مسافرتی معتبر در حین سفر
  • سه دوز واکسن کرونا
  • یک پاکت مهر (6،30 CHF) یا خدمات پست سفارشی

شرایط اخذ اقامت تحصیلی کانادا

کانادا یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت است و مهاجرت تحصیلی، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به این کشور است. ایرانیان بسیاری کشور کانادا را مقصدی مناسب برای تحصیل، کار و زندگی می دانند.

انواع ویزای تحصیلی کانادا کدام است؟

ویزای تحصیلی کانادا در دو دسته ویزای دانشجویی و ویزای دانش آموزی قرار می گیرد:

  • ویزای دانشجویی: این نوع ویزا برای متقاضیان بالای 18 سال که قصد تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا را دارند، صادر می شود.
  • ویزای دانش آموزی: این نوع ویزا برای متقاضیان زیر 18 سال که قصد تحصیل در مدارس کانادا را دارند، صادر می شود.

اقامت تحصیلی کانادا

هزینه های لازم برای اخذ اقامت تحصیلی کانادا

  • هزینه تقاضای ویزای کانادا برای کلیه سنین و مقاطع تحصیلی 150 دلار کانادا می باشد.
  • هزینه بیومتریک در سفارت کانادا 85 دلار می باشد؛ بیومتریک صرفا شامل افراد بین 14 تا 80 سال می گردد.
  • از آنجا که سفارت و کنسولگری کانادا در ایران فعالیت نداشته، می بایست به یکی از کشورهای همسایه (که امارات، ترکیه و ارمنستان بهترین گزینه ها هستند) سفر نموده که باید هزینه های سفر از قبیل بلیط رفت و برگشت و هزینه مدت اقامت در کشورهای واسط را هم در نظر بگیرید.
  • برای صدور ویزای دانشجویی از آنجا که به بیمه دانشجویی به صورت اجباری نیاز بوده، باید گفت که مبلغ آن نیز 600 دلار کانادا است.

همراهی یک مجموعه حقوقی مهاجرتی مجرب و کاردان از اشتباهات متقاضی کاسته و با اطمینان از صحت مدارک و کیفیت تنظیم پرونده ویزا تحصیلی در موفق شدن پرونده نقش تعیین کننده ای داره. همیشه سفر با دارا بودن اجازه فعالیت حقوقی مهاجرتی وفق قوانین دولت کانادا اجازه اخذ اقامت تحصیلی کانادا را در اداره مهاجرت دارد.

اخذ اقامت اوکراین

اوکراین، کشوری در اروپای شرقی با کشورهایی همچون روسیه، بلاروس، لهستان، مجارستان، اسلوواکی و رومانی همسایه است. اوکراین با مساحت تقریبی ششصد و سه هزار متر مربع دومین کشور وسیع اروپایی است. اوکراین پل ارتباط انرژی از شرق به اروپاست و همیشه از آن به عنوان انبار غله اروپا یاد می شود. کشور اوکراین از جمله کشورهایی است که به دلایل مختلف مورد استقبال افراد زیادی جهت اخذ اقامت بوده است.

مزایای زندگی و اخذ اقامت اوکراین

  • اجاره های پایین
  • غذای فراوان و ارزان
  • حمل و نقل محلی ارزان
  • مراقت پزشکی رایگان

راه های اخذ اقامت اوکراین

اخذ اقامت اوکراین و شرایط مهاجرت به این کشور در سال های اخیر بدلیل درخواست این کشور برای عضویت در اتحادیه اروپا و حوزه شنگن ، و همچنین امکان تایید درخواست این کشور از سوی اتحادیه مورد استقبال متقاضیان زیادی شده است .درخواست اقامت دائم اوکراین و پاسپورت اکراین در سال های اخیر از راه قانونی افزایش پیدا کرده است. از راه های اخذ اقامت اوکراین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اخذ اقامت اکراین از طریق کار
  • اخذ اقامت اوکراین از طریق تحصیل
  • اخذ اقامت اوکراین از طریق ازدواج
  • اخذ اقامت اوکراین از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ اقامت اوکراین از طریق تولد

با مشاوران ما در همیشه سفر در ارتباط باشید تا آنها بهترین روش برای اخذ اقامت اوراین را به شما پیشنهاد دهند.

اخذ اقامت اوکراین

رزرو هتل کیف

سفر به اوکراین، سفر به زیبایی و تمدن است که درکنار هم قد برافراشته اند. کیف نمونه بارزی از کنار هم قرار گرفتن زیبایی و تمدن، صنعت و طبیعت، آرامش و هیجان است که تا به این کشور سفر نکنید مفهوم این ادعا را در نمی یابید. دلایل زیادی برای سفر به کیف وجود دارد، از معماری فوق العاده آن گرفته تا تاریخی جذاب و اتمسفری پویا. هر کدام از آنها بهانه ای مناسب برای سفر به پایتخت اوکراین می باشد.

هتل یکی از نیازهای اساسی گردشگران در طول سفر به کشورها و شهرهای مختلف جهان است. رزرو هتل کیف هم از این جهت بسیار اهمیت دارد. رزرو هتل پیش از سفر به معنی تضمین آرامش و آسایش در زمان سفر می باشد. جهت رزرو هتل کیف با بهترین نرخ به سایت همیشه سفر مراجعه نمایید.

تور هند

هند یا هندوستان با نام رسمی جمهوری هند کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. هندوستان از شمال باختری با پاکستان، از شمال با چین، بوتان، نپال و تبت؛ و از شمال خاوری با برمه و بنگلادش همسایه است. هندوستان دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به 3000 سال پیش از میلاد می رسد. هندوستان سرزمین نژادها، زبان ها، آیین ها، و فرهنگ های فراوان و گوناگون می باشد.

فرهنگ های عجیب و غریب و مناظر رویایی همان چیزی است که در سفرهای خود به هند، یکی از خاص ترین کشورهای جهان پیدا خواهید کرد، این کشور انقدری جالب است که همه کسانی که با تور هند به این سرزمین می روند و از آن دیدن می کنند را شیفته خود می کند. ماهیت بی نظیر آن باعث می شود شما به دنیایی پر از رنگ و طعم های جدید بروید. همانطور که میدانید قیمت تور هند براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی و پرواز خارجی به مقصد هند و قیمت هتل رزرو شده در هند متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور هندوستان دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به هند سفر میکنید.

در 2 فصل پائیز و زمستان آب و هوای هند در معتدل ترین حالت خود قرار دارد. در این بازه زمانی گردشگران زیادی به هند سفر می کنند. اگر با گرمای هوا مشکلی ندارید، بهتر است در بهار و تابستان به هندوستان سفر کنید. در این تاریخ تعداد گردشگران هند به کمترین حالت خود رسید.

بهترین جاذبه های هند برای بازدید در تور هند

  • مسجد جاما هند
  • قلعه سرخ
  • تاج محل
  • قلعه آگرا
  • کاخ شهر
  • هاوا محل

اخذ ویزای هند

شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به دریافت ویزای هندوستان کنید. معمولا احتمال پذیرش ویزای هند به قصد سفر توریستی بسیار بالا است و صدور آن بین2 تا 7 روز کاری به طول خواهد انجامید. اما این موضوع تحت شرایطی صادق است که مدارک شما کامل باشند. ویزای هند به صورت الکترونیکی صادر می شود و شما عزیزان تنها در قالب تورهای گروهی هند موفق به اخذ ویزا خواهید شد. شما عزیزان با ارائه 2 قطعه عکس 5 5 رنگی با پس زمینه سفید، پاسپورت با 7 ماه اعتبار، کپی از کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی و فرم تکمیل شده جهت اخذ ویزا هند اقدام نمایید و ویزای الکترونیکی هند را بگیرید.

تور هند

انواع ویزای هند

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای تجاری
  • ویزای کار

جهت اخذ ویزای هند در کمترین زمان با مشاوران ما در همیشه سفر در ارتباط باشید.

رزرو تور شیراز ویژه نوروز 1402 با قیمت مناسب

شهر شیراز یکی از شهرهای گردشگری و زیبای ایران است که به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و گردشگری زیادش جزو 4 شهر برتر در حوزه گردشگری در ایران می باشد، امروزه بسیاری از توریست های خارجی تنها برای بازدید از جاذبه های فرهنگی و هنری و همینطور تاریخی بسیار زیبای این شهر به ایران سفر می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شهر شیراز جزو شهرهایی است که بیشترین جاذبه را در داخل کشور به ثبت ملی رسانده است و از این نظر نیز می تواند برای گردشگری بسیار مهم باشد.

سفر به شهر شیراز می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد ولی گردش با تور شیراز لذتی دیگری دارد، بسیاری از توریست هایی که برای بار چندم به این شهر سفر می کنند ادعا دارند که بهترین سفر آنها به شهر شیراز زمانی بوده است که اقدام به گردش با تور شیراز کرده اند چرا که آنها در این گردش موفق شده اند که با بهترین جاذبه های گردشگری این شهر آشنا شوند و از آنها دیدن کنند و در کنار این بازدید بتوانند از توضیحات راهنمای تور نیز بیشترین بهره را ببرند.

چنانچه اگر شما قصد مسافرت در تعطیلات نوروز 1402 را دارید، اما هنوز تصمیم نگرفته اید که به کدام شهر سفر کنید، ما شهر شیراز را پیشنهاد می دهیم، با تور شیراز ویژه نوروز میتوانید یک سفر و اوقات فراقت رویایی را تجربه نماید.

چگونه به چابهار سفر کنیم؟

همانطور که می دانید شهر چابهار یکی از شهرهای بسیار زیبا در استان سیستان و بلوچستان است که دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده زیبا و طبیعت بکری می باشد، این جاذبه های گردشگری باعث می شوند تا هر ساله توریست های داخلی و خارجی زیادی علاقه مند به سفر به این شهر باشند. گردش در شهر چابهار می تواند برای شما بسیار جذاب باشد و تجربه خوبی را برای شما رقم بزند، ولی به هیچ وجه نمی تواند مانند گردش با تور گردشگری شهر چابهار باشد، شما با تور چابهار می توانید در مدت زمانی کوتاه با بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر چابهار آشنا شوید و از بسیاری از آنها دیدن نمایید.

تور چابهار

در واقع گردش با این تور به شما کمک می کند تا بتوانید یک تجربه بی نظیر را از سفر به شهر چابهار بدست آورید، تجربه ای که شاید به هیچ طریق دیگری نتوانید آن را کسب کنید. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که علاقه مند به گردش در چابهار با بهترین مجری تور چابهار هستید به شما توصیه می کنیم به وب سایت همیشه سفر مراجعه کنید و خیلی سریع در تور چابهار این شهر ثبت نام کنید تا بتوانید از این شهر دیدن کنید. قیمت تور چابهار نسبت به سایر تورهای داخلی ایران بسیار به صرفه است.