سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفر به بلاروس با ارزانترین تور بلاروس

نوین ترین روش های اخذ اقامت بلاروس

بلاروس کشوری است در شرق اروپا که با کشورهایی مثل روسیه، اوکراین، لهستان، لیتوانی و لتونی هم مرز می باشد. پایتخت این کشور شهر زیبای مینسک می باشد. از دیگر شهرهای مهم و بزرگ این کشور می توان به شهر برست، گردنو، گومل و ویتبسک نام برد.طبق قوانین حاکم بر کشور بلاروس، خارجیانی که به این کشور نقل مکان می کنند و قصد دارند بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند، به واسطه جابه جایی به این کشور، از تعهدات و حقوقی برخوردار می شوند. از این رو موظف هستند، مجوز اقامت بلاروس را دریافت نمایند.

مهاجرت به بلاروس و اخذ تابعیت

روش های اخذ اقامت بلاروس

در مورد روش های مهاجرت به بلاروس متقاضی باید بداند در بلاروس تابعیت دوگانه مورد پذیرش نمی باشد. براساس این اصل شخصی که تابعیت کشور دیگری را کسب میکند، دیگر تابعیت کشور بلاروس را ندارد، همچنین فردی که از خدمت سربازی فرار کرده باشد نیز تابعیت این کشور را از دست میدهد.

:شرایط اقامت بلاروس و تابعیتی ان کشور شامل موارد زیر میباشد.

  • تسلط به زبان روسی که زبان رسمی کشور بلاروس میباشد
  • اقامت مستمر و دائمی به مدت 7 سال در خاک کشور بلاروس
  • عدم تابعیت هیچ کشوری به غیر از بلاروس
  • اطاعت از قانون اساسی کشور بلاروس و دیگر قوانین مدون کشور
  • کسب درآمد از راههای قانونی و صحیح

راه های اخذ تابعیت و شهروندی بلاروس

در این قسمت به معرفی راه های اخذ تابعیت کشور بلاروس می پردازیم:

  • مهاجرت به بلاروس از طریق کار
  • مهاجرت به بلاروس از طریق تحصیل
  • مهاجرت به بلاروس از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به بلاروس از طریق ازدواج
  • مهاجرت به بلاروس و اخذ تابعیت از طریق تولد
  • مهاجرت به بلاروس از طریق پناهندگی
  • مهاجرت به بلاروس برای هنرمندان و افراد فوق موفق

بازدید از مکان های گردشگری بلاروس با تور بلاروس

تور بلاروس یکی از تورهای گردشگری بسیار هیجان انگیز و محبوب در دنیاست. جاذبه های گردشگری متنوع در این کشور باعث شده که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان جهت دیدن آن به این کشور سفر کنند که در این بین از مهمترین جاذبه های این مقصد می توان به قلعه میر، قلعه برست، کاخ گومل، برج کامیانتس و باغ گیاه شناسی اشاره کرد.جدا از زیبایی بسیار زیاد محیط اطرافتان، اگر یک چیز وجود داشته باشد که به سرعت توجهتان را در تور بلاروس به خودش جلب کند، آن تمیزی و پاکیزگی شهرها خواهد بود. شهرها و روستاهای این کشور به شکل بینقصی تمیز نگه داشته میشوند، در نتیجه تجربه بازدیدتان از جاذبهها و مکان های دیدنی بلاروس یک تجربه بینهایت لذتبخش و بهیادماندنی خواهد بود. مینسک به عنوان یکی از تمیزترین شهرهای دنیا شناخته میشود، شهری که فوقالعاده امن است و یک شهر دوستدار محیط زیست هم به حساب میآید.

سوغاتی های معروف تور بلاروس

شیرینی و شکلات های بلاروس, سوغاتی های چوبی, ظروف سفالی, وسایل و ظروف حصیری, لباس های ساخته شده از پوست گوسفند, پارچه های کتانی, کلاهای پوستین از سوغاتی های تور مینسک هستند.

آسان ترین راه برای اخذ اقامت ترکیه در سال 2022

نحوه اخذ اقامت ترکیه از مهم ترین سوالاتی است که ذهن مهاجران و توریست هایی که به تازگی وارد کشور ترکیه شده اند، را به خود درگیر نموده است. این مجوز با مراجعه حضوری خود فرد یا وکیل قانونی او به ادارات مهاجرت همان استانی که فرد در آن قصد اقامت را دارد و داشتن شرایط و مدارک لازم بعد از طی مراحل به مدت زمان معلوم اخذ خواهد شد. درخواست اقامت ترکیه توسط مشاوران متخصص همیشه سفر به صورت آنلاین انجام می شود.

شرایط درخواست اقامت ترکیه

برای دریافت اقامت ترکیه، ابتدا باید یک در خواست اینترنتی به ایمیل اداره مهاجرت این کشور ارسال نمایید، در صورت تایید درخواست شما، به شما یک وقت و تاریخ مشخص برای ملاقات با مسئولان اداره مهاجرت داده می شود، سپس شما باید در همان تاریخ مشخص، تمامی مدارک لازمرا تهیه کرده و در روز ملاقات به افسر اداره مهاجرت تحویل می دهد. پس از تایید درخواست توسط کمسیون، کارت اقامت به آدرس شما ارسال می شود. اگر فرد در روز مشخص شده در اداره مهاجرت حاضر نشود، درخواست او رد خواهد شد.

 

چرا متقاضیان اخذ اقامت تحصیل کانادا زیاد است؟

کشور کانادا به دلیل داشتن یک سیستم آموزشی عالی و قوی و همچنین دانشگاه های معتبر، پایین بودن شهریه های دانشگاه ها و مدارس و همچنین داشتن یک شرایط زندگی راحت و آسان، مقصد مهاجرت تحصیلی خیلی از دانشجویان بین المللی از سراسر جهان می باشد.

اخذ اقامت تحصیلی کانادا

مراحل درخواست اقامت تحصیلی کانادا

اولین مرحله درخواست ویزای تحصیلی کانادا این است که باید به یکی از دانشگاه های کانادا ایمیل زده و درخواست خود مبنی برتحصیل در دانشگاه مذکور و مدارک تحصیلی خود را ارسال کنید، توجه داشته باشید که مدارک ارسالی خود را حتما به زبان انگلیسی ترجمه و تایید کرده و سپس ارسال نمایید. بعد از اینکه دانشگاه موردنظر شما، درخواست شما را تایید نمود، در مرحله دوما باید تمام مدارک تحصیلی و مالی و سابقه کاری خود را آماده کرده و همراه با تاییدیه دانشگاه به ایمیل سفارت این کشور بفرستید، سپس بعد از تایید مدارک شما توسط سفارت، به شما یک وقت ملاقات می دهد، شما باید در همان تاریخ و در زمان دقیق، به همراه تمامی مدارک شناسایی، تحصیلی، کاری و مالی در سفارت کانادا به یکی از کشورهای همسایه از جمله ( ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان و یا آذربایجان) حاضر شوید تا بتوانید اقامت تحصیلی کانادا را دریافت نمایید.

تحصیل در اوکراین

کشور اوکراین نیز یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی محسوب می شود، که متقاضیان زیادی برای دریافت ویزای دانشجویی دارد، بنابراین هر ساله افرادی زیادی به عنوان دانشجو، ویزای تحصیلی این کشور را دریافت می کنند.خوشبختانه کشور اوکراین شرایط سختی را برای دریافت ویزای تحصیلی خود قرار نداه است در نتیجه دانشجویانی که خواهان تحصیل در اوکراین هستند، براحتی می توانند ویزای اوکراین را دریافت کنند. هزینه های زندگی در اوکراین نیز پایین است و شما با یک کار پاره وقت براحتی می توانید هزینه تحصیل و زندگی خود را تامین نمایید.

پاسپورت و اقامت دومینیکا

داشتن اقامت و پاسپورت دوم امنیت، آزادی، فرصتهای بیشتر و سفرهای جهانی را با خود به همراه دارد؛ به خصوص اگر تابعیت کشوری صلحآمیز باشد و امکان سفر آسان به کشورهای دیگر به راحتی فراهم کند. کشور دومینیکا جز این نوع کشورها است؛ شما با دریافت تابعیت و اقامت دومینیکا یکبار برای همیشه پاسپورت یک کشور مشترک المنافع با ارزش بالا را دریافت خواهید کرد و بدون نیاز به شرط حضور و داشتن مدرک زبان انگلیسی و دیگر شرایط دشواری که برای دریافت پاسپورت کشورهای دیگر وجود دارد، بصورت مادام العمر از مزایای بسیار آن بهره خواهید برد.

اقامت دومینیکگا

مزایای شهروندی دومینیکا

پاسپورت دومینیکا دارای رتبه عالی در بین دیگر پاسپورت ها است. اگر به دنبال معافیت های مالیاتی و مکانی زیبا برای زندگی یا بازنشستگی هستید، پاسپورت دومینیکا مطمئناً دارایی فوق العاده ای است. با توجه به اینکه این گذرنامه یک راه مطمئن و مقرون به صرفه برای دریافت پاسپورت دوم است، پاسپورت کشور دومینیکا به افرادی که به دنبال دریافت پاسپورت سریع و مطمئن هستند، بسیار توصیه می شود.