سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مسافرتی چابهار

بهترین تور شیراز

بر اساس افسانه ها، شیراز فرزند تهمورس از پادشاهان سلسله ی پیشدادیان شهر شیراز را تأسیس کرد و نام خود را به آن داد. از آن طرف بر اساس بررسی کتب تاریخی، شهر شیراز در قرن 1 هجری پایه گذاری شد. اگر برایتان سوال است که چرا بر روی این شهر اسم شیراز را نهادند، باید به خدمت شما عارض شویم که کسانی که بنیان گذار این شهر بودند، نامش را از قلعه ای در اطراف این شهر که قبل از اسلام ساخته شده بود و به همین نام بود، عاریت گرفتند. شیراز البته این ها به این معنی نیستند که شیراز قبل از ورود اسلام اصلا وجود نداشته بلکه بر عکس، این شهر از تاریخ پیچیده ای برخوردار است. در لوح های یافت شده در تخت جمشید از شیراز با نام های ish-si-ra-Ti (ایش-سی-را-تی) و یا نام هایی از این قبیل یاد شده است. درباره ی ریشه ی نام شیراز باید این را بدانید که بر اساس بررسی های تاریخ شناسان، شر به معنای خوب و راز که هم ریشه ی رز است می دانند اما، درباره ی راز خیلی ها هنوز اتفاق نظر ندارند. بنا به نوشته ی کتاب صورالاقالیم، از جهت وجود دام های بسیار در دشت شیراز آنجا را شیرساز نامیده اند

تور شیراز

شهر شیراز به عنوان یکی از شهرهای چهار فصل ایران محسوب می شود که دارای آب و هوای بسیار مناسبی برای تفریح و گردش می باشد. لذا افرادی که قصد انتخاب بهترین زمان برای استفاده از تور شیراز را دارند، باید این زمان را با توجه به پارامترهای مختلف انتخاب نمایند. گفته شد که آب و هوای این شهر بسیار مناسب می باشد و افراد با توجه به نوع سلیقه خود می توانند در یکی از ماه های سال به تور شیراز بروند. شاید بتوان گفت ماه اردیبهشت به عنوان یکی از بهترین ماه ها برای استفاده از تور شیراز می باشد. لذا این ماه هم از خلوتی بسیار خوبی برخوردار است و هم این که گل ها و زیبایی های این شهر به خوبی خود را به شما نشان خواهند داد. از لحاظ آب و هوایی نیز می توان گفت بسیار مناسب می باشد. اما اگر قصد دارید در ماه های تابستان به این شهر سفر نمایید، سعی کنید تور شیراز را اواخر شهریور را رزرو نمایید تا از آب و هوای خوبی بهره ببرید. در کل می توان گفت افراد در همه فصول سال می توانند نسبت به سفر به این شهر زیبا اقدام نمایند. لذا پارامترهای مختلف دیگر مانند جشنواره های مختلف و روز های آیینی متفاوت در این زمان تاثیرگذار می باشد.

جاذبه های تور شیراز

شیراز شهر زیبایی ها است و می توان لذت وصف ناپذیر و حس عطر خوشایند بهارنارنج ها را بزرگترین ارمغان این شهر دانست. این شهر هم به لحاظ فرهنگ و تمدن، آب و هوا و جاذبه های طبیعی سر آمد شهر های ایران است. مسافران می توانند انگیزه های متفاوتی برای سفر داشته باشند ولی خالی از لطف نیست که مهمترین و جذاب ترین جاذبه های این شهر را بشناسید و آنها را از نزدیک ببینید. شما برای سفر به این شهر و اقامتی لذت بخش می توانید تور شیراز مدنظر خودتان را از طریق سایت همیشه سفر رزرو کنید تا بهترین ها را تجربه کنید.

تور مسافرتی

سفر به چابهار

چابهار شهری بندری در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان است و تنها بندر اقیانوسی ایران محسوب می شود. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از لحاظ اقتصادی برای ایران بسیار پر اهمیت است، علاوه بر این جاذبه های گردشگری بی نظیری که در این شهر وجود دارد سبب شده تا در بین گردشگران هم این شهر بسیار مورد توجه قرار بگیرد. از لحاظ آب و هوایی این شهر دارای شرایط بهاری و معتدلی است و به همین دلیل به آن لقب چابهار یا چهاربهار داده شده است. سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی به این شهر بندری سفر می کنند، در ادامه ی این مطلب می خواهیم یک به راهنمای سفر به چابهار بپردازیم و اطلاعاتی درباره مکان های اقامتی، رستوران ها و جاذبه های گردشگری مهمی که در آن وجود دارد بپردازیم با ما در سفر به تور چابهار بندر همیشه بهار ایران همراه باشید.

تور چابهار

عوامل موثر بر قیمت تور مسافرتی چابهار

چابهار همانطور که صحبت آن شد، دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری است که می تواند به عنوان یک منطقه گردشگری خاص تلقی شود. شاید بتوان گفت اولین موردی که افراد را به چابهار می کشاند دیدن سواحل اقیانوس زیبا با چشم اندازی فوق العاده می باشد. این سواحل بسیار زیبا و خیره کننده هستند و می توانید صخره های بزرگ و زیبایی را در کنار ساحل نظاره گر باشید. گذشته از آن در شب های پاییز و زمستان با پدیده شب تاب دریایی می توانید شبی فوق العاده زیبا را تجربه کنید. در بین دشت کهیر و تنگ شما می توانید سه تپه آتشفشانی را ببینید که یکی از آنها فعال است و گل سرد طوسی رنگی از خود تراوش می کند. برای بهره مندی هر چه بیشتر از سفر به چابهار پیشنهاد می شود که با تور مسافرتی همراه با راهنما سفر خود را آغاز نمایید. قیمت تور چابهار را می توانید به راحتی از شرکت های مسافرتی دریافت نمایید و هر قیمت تور مسافرتی که برای شما مناسب تر بود را انتخاب نمایید زیرا گستره این قیمت ها زیاد بوده و بر حسب نوع امکاناتی که ارائه می شود این قیمت تور مسافرتی متفاوت می باشد.