سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غار جیتا

آشنایی با فرهنگ مردم لبنان

با وجود این که لبنان جمعیتی پایین و حدود 4 میلیون نفر دارد در زمینه های قومیتی، مذهبی، احزاب، دینی، گروه ها و رسانه ها بسیار متنوع می باشد و این موضوع سبب تفاوت آن با سایر کشورها شده است. فرهنگ در لبنان تحت تاثیر این تنوع قومی و دینی نیز قرار گرفته است. فرهنگ در لبنان در بسیاری از مسائل با ایران نیز مشترک است. این کشور در حاشیه دریای مدیترانه از زیباترین کشورها به شمار می آید و ارزش سفر کردن دارد. آژانس گردشگری همیشه سفر بازدید از این کشور زیبا را به مسافران عزیز پیشنهاد می کند. در لبنان نظام طایفه ای وجود دارد که دینی و مذهبی است. هدیه دادن قسمتی از فرهنگ در لبنان است که به مراسمات خاص محدود نمی شود، این هدیه ممکن است برای ابراز علاقه و یا بازگشت از سفری خارجی باشد که ارزش مالی آن اهمیت ندارد. فرهنگ در لبنان این گونه جا افتاده است که هنگام دعوت به خانه یکدیگر گل می برند و در صورت دعوت به شام، شیرینی برده خواهد شد. برای دادن هدیه دقت کنید که با دست راست و یا هر دو دست این کار را انجام دهید.در خوشامدگویی لبنانی ترکیبی از آداب مسلمانان و فرانسوی ها را خواهید دید. فرهنگ در لبنان متاثر از این دو کشور سبب شده است هنگام خوشامدگویی به غریبه ها ابتدا لبخندی گرم زده شود و سپس دستان طرف مقابل را به گرمی می فشارند و کلمه مرحبا را به کار می گیرند. در رابطه با دوستان صمیمی سه بار بر گونه یکدیگر بوسه می زنند که با توجه به آداب فرانسوی ها می باشد. فرهنگ در لبنان به گونه ای است که هنگام احوالپرسی نباید عجله کرد و باید از حال خانواده شخص مقابل جویا شد و از وضعیت سلامتی او آگاهی پیدا کرد. فرهنگ در لبنان فشردن دست زن مسلمان را درست نمی داند جز در مواقعی که خود او دستش را به سمت شخص مقابل دراز کند.

تور لبنان

هزینه تور لبنان

برای رزرو قیمت تور لبنان به سایت آژانس گردشگری همیشه سفر مراجعه کرده و با مشخص کردن تعداد مسافران و زمان سفر از بین تورهای ارائه شده مورد مناسب خود را رزرو نمایید. همراه با تور خدماتی چون بلیط هواپیما، رزرو هتل، گشت شهری، لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... ارائه می شود که بر قیمت تور لبنان تاثیرگذار هستند. با توجه به بودجه ای که دارید این خدمات را کم و یا زیاد می توانید کنید. زمان سفر نیز قیمت تور لبنان را تحت تاثیر خود قرار می دهد زیرا سفر در زمان های کم گردشگر نسبت به سفر در فصل های پر گردشگر قیمت پایین تری دارد. آب و هوای مناسب که امکان گشت و گذار و تفریح را به مسافران بدهد قیمت تور را افزایش می دهد. هم چنین این امکان وجود دارد که تور لبنان را بر اساس قیمت جستجو کنید تا لیستی از تورها از حداقل تا حداکثر قیمت برای تان به نمایش دربیاید و قادر به انتخاب مورد مناسب خود باشید. همیشه سفر تمام تلاش خود را برای کسب رضایت گردشگران عزیز کرده است. همیشه سفر بازدید از غار جیتا، فارایا، بیت الدین، بیروت، دیر القمر و ... را به گردشگران عزیز پیشنهاد می کند تا سفری لذت بخش را تجربه کنند. لبنان کشوری متفاوت با سایر کشورها است و علیرغم مساحت کم از تنوع دینی و مذهبی برخوردار است. فرهنگ در لبنان تحت تاثیر این تنوع قرار گرفته است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت. با آگاهی از نوع فرهنگ در لبنان خواهید توانست سفر جذاب تری به این کشور زیبا داشته باشید.

تور مسافرتی لبنان

جاذبه های گردشگری تور لبنان

  • بیروت

بی شک اولین مکان برای گردشگری در تور لبنان شهر بیروت است که به عروس خاور میانه یا پاریس خاور میانه معروف است را از دست ندهید. در این شهر زیبا همه چیز برای اذت بردن وجود دارد. می توانید از بافت شهری و زیبا همچنین خیابان های بیروت و مردم خونگرم و دوست داشتنی این شهر لذت ببرید. رستوران های بیروت را فراموش نکنید مطمئنا غذا خوردن در بیروت جزو بهترین خاطرات شما خواهد بود.

تور بیروت

  • شهر بعلبک

اگر به باستان شناسی و گنجینه های تاریخی هستید در تور لبنان شهر بعلبک را فراموش نکنید این شهر زیبا در دره بقاع واقع شده و جزو آثار ثبت شده ی یونسکو است. اماکن دیدنی در این شهر شامل دیدار از معبد باستانی باکوس است این معبد به طرز شگفت آوری از گزند حوادثی مصون مانده، معبد زیبای ژوپیتر را فراموش نکنید همچنین گذراندن یک روز فوق العاده را در مزرعه ی طبیعی ناتایل را تجربه کنید. اگر تابستان را برای سفر به لبنان انتخاب کرده اید می توانید از جشنواره های فرهنگی هنری نیز استفاده کنید.

  • غار جیتا

این غار در 20 کیلومتری بیروت است و شما می توانید با اتومبیل های مینی کابل به دهانه غار بروید برای دیدن لایه های زیرین غار از قایق استفاده کنید مطمئنا یک تجربه ی هیجان انگیز خواهد بود.

  • لبنان

می تواند در تور لبنان از یکی قدیمی ترین شهرهای جهان که هرگز خالی از سکنه نشده است دیدن کنید. بیبلوس یک شهر باستانی بندری است و مناسب افرادی که ترجیح می دهند تعطیلات خود را در مکان های دنج بگذرانند. یکی از رستوران های معروف این شهر باب المینا است که نمای بسیار زیبایی دارد.

  • فارایا

فارایا در تفرجگاه مزار واقع شده است. می توانید در کنار استفاده از پیست اسکی از ویرانه های باستانی معبد فینقی و برج رومی همچنین پل طبیعی که بر اثر فرسایش خاک به وجود آمده را ببنید.

  • بیت الدین

یکی دیگر از مکان هایی که در تور لبنان فراموش نکنید بیت الدین است که شاهکار معماری محسوب می شود. می توانید از درختان سرو، سور وصیدا نیز دیدن کنید.