سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خوشامدگویی در لبنان

شهر بیروت

آیا شما نیز قصد دارید تا در بهترین زمان ممکن اقدام به رزرو تور بیروت نمایید؟ آیا می دانید بهترین آژانس مسافرتی برای رزرو تور مورد نظر کدام می باشد؟ شهر بیروت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور لبنان و همچنین پایتخت این کشور نیز می باشد. توجه داشته باشید که شهر بیروت به دلیل داشتن جاذبه های دیدنی و گردشگری بی نظیر خود توانسته است لقب عروس شهرها را در خاورمیانه به خود اختصاص دهد و همین امر نیز هر گردشگر و مسافری را بر آن می دارد تا از این شهر زیبا در اولین فرصت به دست آمده بازدید داشته باشند. با اینکه در طول تاریخ شهر بیروت شاهد جنگ ها و حملات بسیار زیادی واقع شده است اما با این حال مناطق و قسمت هایی از این شهر هنوز توانسته است زیبایی و جذابیت خود را حفظ نماید. سواحل زیبا و برنامه های شبانه در این شهر از مهمترین جاذبه ها و تفریحاتی می باشد که می تواند در رشد و پیشرفت صنعت گردشگری این شهر تاثیر داشته باشد. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین جاذبه های دیدنی در تور بیروت و بهترین زمان رزرو این تور توضیحاتی را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تور بیروت

هزینه تور بیروت

این تور به عنوان یکی از تورهای ارزان قیمت محسوب می شود. لذا افرادی که قصد سفر با این تور را دارند، می توانند از خدمات و ویژگی هایی که این تور دارد با هزینه بسیار کمی از آن استفاده نمایند. آژانس همیشه سفر، به عنوان یکی از ارائه دهنده های تور بیروت، کمترین هزینه را برای شما در نظر گرفته است. گفتنی است هزینه هایی که شما برای انجام این تور پرداخت می نمایید، با توجه به خدمات انتخابی می تواند متفاوت باشد. نوع هتل ها و نوع رستوران های مختلفی که در این شهر به افراد ارائه می شود، در هزینه آنها تاثیرگذار می باشد و افراد می توانند نسبت به انتخاب یکی از این خدمات با توجه به بودجه ای که دارند اقدام نمایند. توصیه ما به افراد این است که برای سفر حتما از تورها استفاده نمایند تا هزینه خود را کاهش دهند. در کل می توان گفت قیمت تور بیروت هزینه آنچنانی ندارد و افراد به راحتی می توانند با کمترین هزینه نسبت به انتخاب تور خود اقدام نمایند.

جزیره بالی

بالی یکی از جزیره های کشور اندونزی و همینطور یکی از 33 ایالت جمهوری اندونزی است. وسعت بالی بیشتر از دو میلیون کیلومتر مربع است برای همین از زنجیره ای از جزایر تشکیل شده است. یکی از زیباترین سواحل شنی سفید دنیا در جنوب آن قرار دارد. جمعیت در جزیره بالی بیش از سه میلیون نفر است که در سرتاسر تمام جزایر آن پخش شده اند. دین مردم آن بیشتر هندو است. تاریخ بالی به سه بخش ماقبل تاریخ، عصر هندو و بودا و فرهنگ مدرن تقسیم می شود. هوا در این جزیره بسیار دلپذیر و مناسب برای گردشگری با تور بالی است. به تمام گردش گرانی که قصد سفر به این جزیره شگفت انگیز را دارند این مژده را می دهیم که در بالی می توانید از سیم کارت های همراه اول خود استفاده کنید و از سفارت ایران بسیار راحت ویزای این کشور را بگیرید. همچنین شما می توانید از آژانس همیشه سفر برای تور بالی استفاده کنید و لذت یک سفر بی دغدغه و آرام را با آژانس همیشه سفر تجربه نمایید. این آژانس با داشتن کادری بسیار مجرب و کارآزموده در تمام طول سفر شما را همراهی کرده و سفری به یاد ماندنی را برای شما می سازد. اکنون به مناطق گردشگری بالی اشاره می کنیم.

تور بالی

بهترین زمان سفر به بالی

یکی از مواردی که قبل از سفر باید در نظر داشته باشید شناسایی بهترین زمان سفر می باشد که عوامل متعددی بر تعیین بهترین زمان سفر به بالی موثر خواهد بود. یکی از موارد موثر بر تعیین وقت سفر را می توان آب و هوا دانست که در این رابطه می توان گفت: فصل بهار یکی از فصول پرگردشگر بالی می باشد که در این فصل بهترین آب و هوا را در بالی شاهد خواهید بود. فصل تابستان و زمستان کمترین گردشگر را داشته و این امر به دلیل گرمای تابستان و سرمای زمستان می باشد. در فصل پاییز آب و هوای بالی مناسب بوده و از جمله فصول پر گردشگر به شمار می آید. بیشترین تور بالی شرکت همیشه سفر نیز مربوط به فصول بهار و پاییز می باشد و به همین دلیل تور های پشت سرهم از این شرکت روانه بالی می شوند. از نظر تفریحات نیز می توان گفت: در فصل بهار و پاییز بیشترین تفریحات را می توانید در بالی شاهد باشید که یکی از بهترین تفریحات بالی را می توان به تفریحات آبی آن نسبت داد. تفریحات ساحلی بالی شما را به اوج هیجان خواهند رساند و بهترین تفریح برای افزایش آدرنالین خواهند بود.

آشنایی با مردم لبنان

با وجود این که لبنان جمعیتی پایین و حدود 4 میلیون نفر دارد در زمینه های قومیتی، مذهبی، احزاب، دینی، گروه ها و رسانه ها بسیار متنوع می باشد و این موضوع سبب تفاوت آن با سایر کشورها شده است. فرهنگ در لبنان تحت تاثیر این تنوع قومی و دینی نیز قرار گرفته است. فرهنگ در لبنان در بسیاری از مسائل با ایران نیز مشترک است. این کشور در حاشیه دریای مدیترانه از زیباترین کشورها به شمار می آید و ارزش سفر کردن دارد. آژانس گردشگری همیشه سفر بازدید از این کشور زیبا را به مسافران عزیز پیشنهاد می کند. در لبنان نظام طایفه ای وجود دارد که دینی و مذهبی است. هدیه دادن قسمتی از فرهنگ در لبنان است که به مراسمات خاص محدود نمی شود، این هدیه ممکن است برای ابراز علاقه و یا بازگشت از سفری خارجی باشد که ارزش مالی آن اهمیت ندارد. فرهنگ در لبنان این گونه جا افتاده است که هنگام دعوت به خانه یکدیگر گل می برند و در صورت دعوت به شام، شیرینی برده خواهد شد. برای دادن هدیه دقت کنید که با دست راست و یا هر دو دست این کار را انجام دهیدشما می توانید از تور لبنان استفاده کنید و با این مکان زیبا بیشتر آشنا شوید.

تور لبنان

خوشامدگویی در لبنان

در خوشامدگویی لبنانی ترکیبی از آداب مسلمانان و فرانسوی ها را خواهید دید. فرهنگ در لبنان متاثر از این دو کشور سبب شده است هنگام خوشامدگویی به غریبه ها ابتدا لبخندی گرم زده شود و سپس دستان طرف مقابل را به گرمی می فشارند و کلمه مرحبا را به کار می گیرند. در رابطه با دوستان صمیمی سه بار بر گونه یکدیگر بوسه می زنند که با توجه به آداب فرانسوی ها می باشد. فرهنگ در لبنان به گونه ای است که هنگام احوالپرسی نباید عجله کرد و باید از حال خانواده شخص مقابل جویا شد و از وضعیت سلامتی او آگاهی پیدا کرد. فرهنگ در لبنان فشردن دست زن مسلمان را درست نمی داند جز در مواقعی که خود او دستش را به سمت شخص مقابل دراز کند.