سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشور اندونزی

دانستنی های تور بالی همیشه سفر

اگر به منظور گذراندن اوقات فراغت، قصد سفر به یکی از جزایر آسیایی را دارید، توصیه می کنیم با بهره گیری از خدمات و امکانات تور بالی به جزیره دیدنی و رویایی بالی کشور اندونزی سفر کنید. حال بد نیست پیش از سفر به این جزیره با دانستنی های تور بالی موسسه همیشه سفر بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تور جزیره بالی و دانستنی های آن بیشتر آشنا کنیم.

تور بالی

آشنایی با جزیره بالی کشور اندونزی

اگر به دنبال سفر به یکی از جزایر زیبا و دیدنی در جنوب شرقی آسیا هستید، پیشنهاد می کنیم از جزیره بالی کشور اندونزی غافل نشوید. یکی از دلایلی که می تواند ما ایرانیان را در سفر به کشور اندونزی مجاب کند، مسلمان بودن مردم این کشور می باشد. این جزیره یکی از سرسبزترین و باشکوه ترین جزیره های سراسر دنیا شناخته می شود که لقب جزیره خدایان را به خود اختصاص داده است.

جزیره بالی در واقع بین اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع شده و از جاذبه های مسحور کننده و مهیجی برخوردار می باشد که بی شک چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. این جزیره در یکی از بهترین موقعیت های جغرافیایی واقع شده است و از آب و هوای مطبوع و مناسبی برخوردار می باشد که برای گردشگران از نکات حائز اهمیت به شمار می آید و در جذب توریست این منطقه بسیار موثر می باشد.

بخش زیادی از ساکنین جزیره بالی را بومیان کشور اندونزی تشکیل داده اند و امروزه با پیشرفت صنعت گردشگری شاهد مهاجرت افرادی از استرالیا و اروپا به این منطفه ی زیبا و جذاب هستیم که سبب افزایش جمعیت آن شده است.

تور بالی کشور اندونزی

همانطور که گفته شد، جزیره بالی یکی از زیباترین جزیره ها در سراسر جهان به شمار می آید که با توجه به جاذبه های گردشگری دیدنی و آب و هوای مناسب هر ساله میزبان شمار زیادی از توریست ها خواهد بود. اگر تصمیم دارید به یک جزیره دیدنی و جذاب در منطقه آسیا سفر کنید، پیشنهاد ما به شما جزیره بالی کشور اندونزی با استفاده از تور بالی می باشد. شرکت های بسیاری در زمینه ارائه خدمات و امکانات مربوط به تور بالی مشغول فعالیت هستند که برای شما سفری راحت و آسان با هزینه مناسب را فراهم می کنند. بنابراین برای بازدید از جاذبه های دیدنی و تفریحی مهیج جزیره بالی، بهره گیری از تور بالی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود و هر ساله گردشگران زیادی از کشور ایران با تور بالی همیشه سفر به این جزیره دیدنی سفر می کنند.

تور بالی کشور اندونزی

بازدید از جاذبه های گردشگری در تور بالی

بسیاری از افراد به گردشگری و سفر به مناطق جذاب و دیدنی علاقه دارند. یکی از زیباترین و خارق العاده ترین جزیزه های جنوب شرقی آسیا در کشور اندونزی واقع شده است که هرساله گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند. تور بالی همیشه سفر به شما کمک خواهد کرد تا با خیال راحت و آسوده به جزیره بالی اندونزی سفر کنید و از جاذبه های دیدنی و تفریحی این منطقه جغرافیایی نهایت لذت را ببرید. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری مهیج و دیدنی جزیره که در تور بالی آن ها را نظاره خواهید کرد را نام می بریم:

  • مناطق دیدنی و زیبای کوتا و اوبود

  • مزارع پلکانی سرسبز و دیدنی در بخش های شمالی و جنوبی کوه های بالی

  • پارک آبی در زمین های سرسبز استوایی

  • معابد شرق جزیره بالی

  • جنگل میمون اوبود بالی

  • مرکز هنر اوبود

  • پارک حیوانات در جزیره بالی

  • تفریحاتی نظیر غواصی، رفتینگ، موج سواری، دوچرخه سواری و ...

  • طبیعت های زیبا و بکر در منطقه بالی

  • و...

بنابراین اگر تصمیم دارید به بالی سفر کنید، توصیه ما به شما بهره گیری از خدمات و امکانات تور بالی موسسه همیشه سفر می باشد تا به بهترین شکل ممکن از جاذبه های جذاب و رویایی این جزیره دیدن کنید.

دانستنی های تور بالی همیشه سفر

اگر قصد سفر به جزیره بالی با تور بالی همیشه سفر را دارید، بد نیست با دانستنی های این جزیره بیشتر آشنا شوید. در ادامه این بخش از مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا در سفر به جزیره بالی با مشکل مواجه نشوید:

  • انتخاب زمان مناسب برای سفر به جزیره بالی

با توجه به نزدیکی این منطقه به خط استوا، همواره شاهد آفتاب در این جزیره هستیم که دارای 2 فصل خشک و مرطوب می باشد. ماه های ژوئن، جولای و مه از بهترین آب و هوا برخوردار می باشند اما به طورکلی هر ماه سال در این جزیره از زیبایی های خاص خود برخوردار است که جذابیت سفر را چند برابر می کنند.

  • کاهش هزینه سفر به بالی

اگر برای سفر به این جزیره ازطریق تور بالی همیشه سفر اقدام کنید، بی شک هزینه های خود را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهید. به طور کلی غذاهای محلی بخورید و با فروشندگان چانه بزنید تا هزینه سفر خود را کاهش دهید. این نکته را درنظر داشته باشید که هر توری را با هر قیمتی انتخاب نکنید زیرا در برخی از فصول سال که بالی از آب و هوای نامناسبی برای تفریح و گردش برخودار است، تور بالی با کاهش قیمت رو به رو می شود.

  • آشنایی با آداب و رسوم جزیره بالی

افراد بومی و مهاجر زیادی در جزیره بالی کشور اندونزی ساکن هستند و آداب و رسوم خاصی در منطقه حکمفرماست. بنابراین شما به عنوان گردشگر باید به تمام آن ها احترام بگذارید. به عنوان مثال برای ورود به معابد این منطقه باید با لباس مخصوص وارد شوید.

8 مورد از بایدها و نبایدهای سفر به بالی

اگر به جزیره زیبا و دیدنی بالی در کشور اندونزی سفر کردید باید یکسری کارها را انجام دهید و از انجام برخی از کارها خودداری کنید. در ادامه به 8 مورد از بایدها و نبایدهای سفر به بالی اشاره خواهیم کرد:

  1. از حمل مواد مخدر به بالی جدا خودداری کنید زیرا مجازات سخت و سنگینی برای حاملان مواد مخدر در نظر می گیرند.

  2. هنگام ورود به معابد و منازل اهالی بالی حتما کفش خود را در بیاورید.

  3. هنگام رفت و آمد در خیابان مراقب حیوانات مختلف از جمله میمون های دزد باشید.

  4. هنگام خرید با فروشندگان چانه بزنید زیرا آنها هیچگاه قیمت واقعی را به شما نمی گویند.

  5. برای سفرهای درون شهری در جزیره می توانید از اتوبوس، تاکسی، دوچرخه یا موتور استفاده کنید.

  6. هرگز به سر اهالی بالی دست نزنید زیرا آن ها سر را عضوی مقدس دانسته و دست زدن به سر را نوعی بی احترامی می دانند.

  7. از غذاها و میوه های خوشمزه ی جزیره حتما بخورید.

  8. از دیدنی های و جشن های این منطقه نهایت لذت را ببرید.